Search found 10 matches

Go to advanced search

by brookesy
Tue Apr 18, 2006 4:18 pm
Forum: London Scene
Topic: LondonSkate 2006!!!! FIRST SKATE IS TODAY!!!!! (Wed)
Replies: 151
Views: 42730

Wow this could be my first ever london WNS.

I havent skated in 8months since the lovely rolling hills of whistler, canada. This could be hurties.

Lets hope i make it !
by brookesy
Wed Sep 14, 2005 10:55 pm
Forum: London Scene
Topic: LondonSkate 14th Sept. Dude, wears my wheels.
Replies: 79
Views: 17164

Well i would have made it cept for two small things. I unpacked my skates and went to put on the frames. Ok so no allen key, swear i packed one somewhere. Ok so no allen key in my bag. Go down to the hardware store to get one, no wallet. Come home cant find it, its like 7:30 never gonna make it. Any...
by brookesy
Wed Sep 14, 2005 5:48 pm
Forum: London Scene
Topic: New to the area
Replies: 17
Views: 4478

Wow thanks alot for all your responses ! Il see if i can make it tonite, more then likely il get lost and just skate in circles but oh well, least im skating. Im a bit rusty but i should be ok(been snowboarding for the last year).

Thanks again !

P.S Not a chick, sorry !
by brookesy
Tue Sep 13, 2005 10:48 pm
Forum: London Scene
Topic: New to the area
Replies: 17
Views: 4478

New to the area

Having recently moved to london(still living with friends, gotta find a place soon !! ya know the deal :P) just wondering where some good places to skate are. Im currently at Shepards Bush, kinda know the tube routes. Im used to skating in brisbane, australia, which is like all hills. Iv noticed eve...
by brookesy
Tue Sep 13, 2005 10:38 pm
Forum: London Scene
Topic: IISA Instructor - No certificate?
Replies: 19
Views: 4500

haha thats so like monty ! so laid back !! i think i was still skating with him back then. do you remember a guy called michael/brookesy/jesus ? I used to get called jesus cus i had a big beard and long hair(freak i know !!)
by brookesy
Fri Jul 01, 2005 9:41 pm
Forum: Technique, Tips and Equipment
Topic: Crossmax S-Lab vs K2 Soul Slide - opinions?
Replies: 19
Views: 6668

I have demax's from like 3 years ago and love em. I beat the crap outta em and they want more ! After breaking the crappy "super strong plastic" base, the replacement alu one is awsome :)

Il upgrade to s labs when i get some cashdoolas :)
by brookesy
Fri Jul 01, 2005 9:32 pm
Forum: London Scene
Topic: For those missing Le Mans...
Replies: 79
Views: 19242

Only thing brakes are good for is very massive hills with 90 degree corners at the bottom, whats worse is when its kinda bendy and you aint expecting a hairpin(you cant see) and you cant t stop or slide in time !

<3 for fences.
by brookesy
Tue Jun 07, 2005 10:06 pm
Forum: General skating
Topic: Global StreetSkates
Replies: 86
Views: 83969

Brisbane(AU) is Wed 7:30 to Around 9:30-10. Also do Sunday tour skates. Check http://www.planetinline.com
by brookesy
Tue May 31, 2005 8:21 pm
Forum: London Scene
Topic: LondonSkate 25th May : roll in style!
Replies: 126
Views: 32081

Hrmmm not to familiar i used to skate with Monte Walker(icp or whatever, never remember the acronym, dude for australia). With planetinline for brisbane :)

I probably know the faces and the names, just cant put two and two together lol.
by brookesy
Sat May 28, 2005 3:31 am
Forum: London Scene
Topic: LondonSkate 25th May : roll in style!
Replies: 126
Views: 32081

hehe kinda super new here( ie 0 posts!) Moving to england soon so i thought id read up on how the skating is over there :)

Its weird how im going all the way around the world and you do a WNS! Will be just like being back home again (brisbane, australia)

Go to advanced search